pieszy
2004-11-02, 07:59
To i ja się pochwalę.
Zacząłem od kupienia Syreny 105 w wersji LUX. kosztowała mnie całe 50 zł ale za to jej stan był beznadziejny. Pierwotnie miała być kabrioletem z jakimś silnikiem 1.4l ale w miarę postępu prac stwierdziłem, że jak już wkładam tyle kasy to zrobię to porządnie.

Pierwotnie syrena stała na dwóch resorach poprzecznych. Usunąłem je i zastąpiłem PcPhersonami z przodu i belką wleczoną z tyłu. na fotce widać auto już na nowym zawieszeniu ale ze starymi blachami - łatwo sobie wyobrazić jak wyglądała cała.


Oryginalne hamulce bębnowe zastąpiłem hamulcami tarczowymi. Większość części pochodzi z Opla Vectra 2.0




Tutaj auto jest w trakcje uzbrajania



Jak auto wygląda i jeździ możecie się przekonać np w Skarbim.
Opis:
- 2.0 8V,
- skrzynia 5,
- zawieszenie: KONI żółte z przodu i KONI czerwone z tyłu,
- hamulce: tarcza wentylowana z przodu i tarcza + bęben z tyłu,
- wspomaganie układu kierowniczego,
- Gumy: 205/55/R15 przód i 225/55/R15 tył,
- Elektrycznie ogrzewane i regulowane lusterka boczne (B3),
- Kierownica MOMO Corse,
- Fotele SPARCO,
- Dalekosięgi CIEBIE Oscar,
- Audio: Brak. Już w trakcie uzbrajania auta położyłem elektrykę (zasilanie, interkonekty i kable głośnikowe).

Plany:
Ten sezon przebujałem się z 115KM mocy. Następny sezon planuję rozpocząć od zdrowych, udokumentowanych na hamowni 150KM. Zakończyć go chciałbym ze 170KM (ostre wałki, kanały, wydech i elektronika). Oprócz tego mam zamiar zmienić felgi na jakieś bardziejsze i może w końcu zabiorę się za wstawienie mechanizmów elektrycznego podnoszenia szyb.
leon20vt
2004-11-02, 09:03
Z A J E B I S T A !!
Volki
2004-11-02, 09:43
wyglada zajebiscie .. no i praca wlozona
szacunek
LEV
2004-11-02, 09:51
SSSSUUUUPPPERRRR
Asgaard
2004-11-02, 09:58
Szacunek stary...    oby plany wypaliły
sir
2004-11-02, 11:10
ogrom pracy włożony w ten samochód powala
oby plany wypaliły

Ps) jaka waga furki???
morgan
2004-11-02, 11:12
wielkie brawa i powodzenia
BartChodorowski
2004-11-02, 15:33
widziałem w Skarbimierzu

swietnie wygląda (ładnie nisko siedzi i poszerzenia sporo dają) i nieźle lata a już napewno przyprawia o rozwinięcie szczęki na ulicy..

Gratulacje!
Maxiu
2004-11-02, 16:12
Fajowa Pelasia
pieszy
2004-11-02, 19:48
Dzięki
Titleist
2004-11-02, 22:09
wsadź tam LET'a, ale to będzie fruwać wtedy miło
Asgaard
2004-11-02, 22:51
Dokładnie, wsadzaj LET'a porządnie go zrób i będziesz łoił dupsko Titleistowi aż miło
pieszy
2004-11-03, 09:42
Myślałem o tym ale nie tak łatwo jest znaleźć LET'a a pewnie jeszcze trudniej w dobrym stanie. Na niemieckim EBAY'u na kilkanaście C20XE przypada jeden LET a jego cena to około 1500 Euro. Teraz np. jest jeden ...we Francji. 1.5 tyś. euro to trochę dużo. Wiecie może ile może kosztować uturbienie C20XE?
Przede wszystkim muszę się przyznać, że trochę się boję sprężarki . Nie mam z tym żadnego doświadczenia. Obawiam się, że auto więcej czasu będzie spędzać w warsztacie niż na drodze. Sam sprężarki ani nie zamontuję, ani nie naprawię w razie awarii a po kilku przygodach nauczyłem się ufać tylko temu, co sam zrobię.
sir
2004-11-03, 10:21
troszke racji masz, innym wyjsciem jest włozenie 150 od GSI, wyciągniecie go na 200hp i dodanie nitro, mysle ze 300 hp by ci stykneło a patrzą cpo aniołku to własnie taka konfiguracja mzoe zapewnic zwyciestwo,  a na pewno wyjdzie taniej niz turbo i mniej bedzie 'zabawy", inna sprawa ze na pewno po pewnym czasie  nitro sie tobie znudzi i zapragniesz miec  moc non top i wtedy to tylko turbo

a jak jusz maz zamiar robic to uzbieraj kase i daj to do roboty profesjonalistom ( na pewno nie we Wrocku), lepiej wydac troszke wiecje i cieszyc sie fura niz pózniej skrobac sie po dupie i myślec skad wziac kolejne pieniądze na kolejne naprawy, wybul sie raz a dobrze
Titleist
2004-11-03, 10:28
1.5 tyś. euro to trochę dużo. Wiecie może ile może kosztować uturbienie C20XE



tak lekko licząc 6-8 tyśków, może więcej
pieszy
2004-11-03, 17:08
A wiecie może cos na temat Oplowskiego silnka V6 2.5l? 170 KM - seria. Można to podciągnąć bez sprężarki do około 200KM? Mało tego trochę więc i z częściami pewnie będzie problem?
mammoth
2004-11-03, 17:12
ja wiem czy malo?! bylo w vectrach bylo w calibrze wystepowalo we frontierze i omedze! wiec czesci do tego troche bedzie tylko rzadko kto to tuninguje! ale proboj!
marko77
2004-11-03, 18:12
mało może nie jest ale jest drogie w eksploatacji, a przynajmniej sporo droższe od C20XE (LET jest jeszcze droższy    )
LEV
2004-11-03, 18:12
A wiecie może cos na temat Oplowskiego silnka V6 2.5l? 170 KM - seria. Można to podciągnąć bez sprężarki do około 200KM? Mało tego trochę więc i z częściami pewnie będzie problem?



Ten silnik według danych z mojego serwisu Opla nie był najlepszą konstrukcja (zeby bylo jasne nie byl tez najgorsza) - jego główną wadą była olejozerność i to w sporej ilości egzemplarzy - ja znam 2 uzytkownikow i obu im bierze olej. Irmscher robił na bazie tego silnika VECTRE i500 z moca podniesioną bodajze do 195 KM bez sprężąrki (a raczej sprężarek lub kompresora) wiec motor potencjal ma duzy. Z czesciami nie spodziewam sie klopotow. Generalnie jak na V6 za rozsadne pieniadze to nie jest zly wybor.
sir
2004-11-05, 08:30
przestańn sie interesowac V6
LET jest dobrą utartą droga
Patrik
2004-11-08, 12:35
Twoje auto widywałem w Brzegu Dolnym. Zawsze mi się podobało
Bardzo dobry pomysł. Sam robiłem takiego garbusa- killera.
ps. wygładzona syrena jest świetnym materiałem na Hot- Roda.
tomekz
2004-11-12, 02:37
pozdrawiam jagodzianina



pieszy
2004-11-12, 08:07
Witam.
Ładne fotki. Jak masz ich więcej to chetnie je zobaczę.
Pozdrawiam
DZX
2004-11-15, 00:45
Jaka bylaby najleprza skrzynka do LETa??
f16, moze nizej??
bobik
2004-11-15, 01:06
Jaka bylaby najleprza skrzynka do LETa??
f16, moze nizej??



do Leta to chyba wyżej F20, albo jakaś hybryda
DZX
2004-11-15, 01:51
a jaka jest roznica w przelozeniach??
Bikert
2004-11-16, 14:42
Witam wszystkich.
Z tego co pamiętam to F20 jest dłuższa od F18. Ale w LETach chyba jest F20
Pieszy, koniecznie zmieniaj silnik. Co najmniej C20XE
Raven
2004-11-23, 19:17
Witam wszystkich.
Z tego co pamiętam to F20 jest dłuższa od F18. Ale w LETach chyba jest F20
Pieszy, koniecznie zmieniaj silnik. Co najmniej C20XE


w LETach jest szkrzynia F28
Titleist
2004-11-23, 19:23
w LETach jest szkrzynia F28



w Z20LET jest F23, w C20LET jest F28 (sześciobiegowa?)
Raven
2004-11-23, 22:26
tak F28 jest szesciobiegowa
XZIBT
2004-12-29, 23:08
Umnie cos nie ma tych fotek
mammoth
2004-12-30, 00:45
juz chyba sa uisuniete z serwera wiec ich nie zobaczysz...
pieszy
2004-12-31, 12:55
Umnie cos nie ma tych fotek



Tamtych juz nie ma. teraz są takie:

http://syrena10.vipserv.org/new/art_05_17.jpg
http://syrena10.vipserv.org/new/art_05_18.jpg
http://syrena10.vipserv.org/new/art_05_19.jpg
:
:
:
http://syrena10.vipserv.org/new/art_05_31.jpg

Wystarczy zmieniać ostatni nr w adresie .

Pozdrawiam
Joker
2005-04-02, 13:58
Prwadziwa Królowa szosssssssss


Podobne tem