Kategoria: Off-Topic

Lista tematów



a tak na powaznie to wciaz niewiele osob dolaczylo sie do tego forum nalezy przyspieszyc akcje reklamowa i najwazniejsze moje pytanie

czy da sie jakos sciagnac tu motocyklistow (motocyklistki) nawet nazwa SRTW nie mowi o tym ze maja tu sie pojawiac wylacznie samochodziarze (samochodziary)

jesli ktos ma jakies...
Witam.

Co sądzicie o tym urządzeniu.http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39291933

Warto wydać na niego 265 zł?

Dzięki......
czy auta zarejestrowane jako zabytkowe mozna tuningowac optycznie i mechanicznie?!......
moze jutro zrobimy jakiegos grilka ? skarbek pusty piekna pogoda ma byc , potestujemy furaki przed bemowem i skarbkiem......
Witam kolegów.

Na wiosnę szykuje się zmiana obuwia w moim aucie i chciałbym spytać o opinie na temat różnych opon (225/40/R18).

Teraz jeździ na sportcontactach II i słyszałem o tych oponach opinie,że są bardzo dobre na suchą nawierzchnię ale zupełnie nie trzymają na mokrej.Trochę się to w trakcie jazd...
W tym wątku witamy się po zarejestrowaniu.

Witam wszystkich na publicznym forum SRTW

Pozdrawiam......
To może tu zapytam
Interesuję się ostatnio takim wynalazkiem jak sprężarka mechaniczna Roots`a
Ktoś się orientuje w tej maści ??? gdzie takie coś zakupić ?? ile może kosztować ??......
Licytuje w USA niezlego rodzynka moze go kupie .. zalezy ile chlopaki za niego beda chcieli
aukcja konczy sie 17.12.2004
samochod nie bity .. ale rozkradziony !!!!





......
W dniu 20.03.2005 odbędzie się I Runda wyścigów na dystansie 1/4 mili o tytuł
"Mistrza Dolnego Śląska 2005"
Organizatorem jest Towarzystwo Miłośników Sportu Motorowego „SPARTA”,
Sekcja Tuningowa „GRUPA DOLNY ŚLĄSK” 50-422 Wrocław, ul. Na Niskich Łąkach 6, tel. (071) 342-49-57
e-mail:...
ILE PUNKTOW I ZA CO

dalem to na glowne bo uwazam ze to wazna sprawa...

np. za glosny wydech czy jazde po chodnikow sa zerowe punkty karne (czyli nie dostaje sie punktow ale jest adnotacja w centralnym komputerze...) tak jak za rozmawianie przez telefon w trakcie jazdy czy jedzenie.........
Podpowiedzcie gdzie we Wrocku doradzą co zamiast kata i może od razu skupują katy ??......
Tak sobie pomyślałem, że nie było by to głupim pomysłem, gdyby trochę popracować nad techniką jazdy i to nie tylko na wprost. Może jest ktoś w stanie polecić jakąś szkołę, jakieś miejsce we Wrocku, gdzie najlepiej swoim samochodem pośmigać można i pouczyć się. Nie zależy mi na naukach parkowania i cofania......
hehe nawet w Luxemburgu mnie znaja

link streetracing......
no i niestety s2 sprzedana ..
poszla do Łodzi i mam nadzeje ze przyszly wlasciciel bedzie zadowolony ..
ja na razie zostalem z A4 bo Subaru bedzie najwczesniej za okolo miesiac ( calkowity brak czesci na rynku wtornym )......
Potrzebuję jak najwięcej danych na temat zrobienia licencji na Mistrzostwa Polski...
Interesuje mnie cena, wymogi, badania lekarskie, itd. Czyli generalnie wszystkie szczegóły!
Czy któryś z Was w ogóle ma taką licencję i czy ciężko jest ją zrobić...? Będę wdzięczna za dokładne info!......
szukam taniego dojscia do Motula jakiegos do skrzyni 75w90 pełen syntetyk a jak nie to co wy byscie wybrali valvoline,shell,czy holenderski i tanszy VAT,potzrebuje 2 litry i nie dam juz umrzec zadnej skrzyni......
W moim topicu o Eclipsach machnołem się z mocą i podałem 380 KM .Z tego powodu powstało wiele wywodów ze na moim stage nie da się zrobić 380 KM  więc o to dowód że się da miłej lektury . Auto mojego kolegi z klubu  pozdro

ARTYKUŁ......
Witka,
w kwestii przedstawienia, mieszkam sobie i stu. we wro. smigam coupe 16vt i YZF 1000r

Jesli sie nei myle mialem juz okazje poznac dawno temu kolege z leona projekt 550 i drugiego srebrnego 1,8t W tedy rozmawialem nad + i - leona , wyszlo jednak jakwyszlo i smigam fiatem coupe.

I odrazu...
http://autokacik.pl/showf...b=5&o=7&fpart=1

zdjecia wygladaja jak po ataku rakietowym!

czy takie cos moze zdazyc sie w innych silnikach czy tylko fiat tak ma?!......
Właśnie dostałem, robiony na zamówienie, z wyglądu robota profi, jest to hybryda DV-a z BOVem, ma dwie dodatkowe trąbki, które można w razie draki odkręcić i zaślepić robiąc zwykłego DVa, ma wytrzymywać 2bary, jutro testy zobaczymy jak sie sprawuje i jak syczy i czy mój komp nie będzie bardziej za wersją only DV

[img]...
czy tak mozna budowa sie nie róznią ,ale czy to bezpieczne czy wytrzmają?ktoś mi doradzi?dzieki z góry...bo mam okazje kupic nowe springi za śmieszną cene a do mojego 2.0 kosztują koło 800pln......
http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?t=293

B. T. A.

co wy na to?......
Tak się zastanawiam czy to naprawdę coś daje ? Wiemy żema usztywnic budę i troche zawieszenie, ale jak z tym jest naprawdę ?!......
Nie pytajcie czemu bo do konca nie wiemy sami chyba byla obudowa pęknieta i olej wyleciał i tyle a moje pytanie sie wiaze:
1. szukac kolejnej skrzyni 6 biegowej a jak tak to o jakim oznaczeniu zeby byla najkrótsza?
2.moze założyc 5 biegowa jak tak to od czego?
3.co ze sprzegłem?Zmieniac na kolo 1 masowe a jak tak to od czego i co...
mamy jedno wolne miejsce w samochodzie na wyjazd do Essen na targi tuningowe
wyjazd w czwartek ok 1 w nocy a powrot w piatek 1,2 w nocy (wiec praktycznie wypada 1 dzien ( w piatek mozna isc normalnie do roboty ) ...

koszt nie powinien przekroczyc 200 zl

tu troche fotek z essen 2004

Essen...
gdzie zrobie takową??
z żywicy, na karbon mnie nie stac;/;/......
http://fotoradary.myvnc.com/

Zła wiadomość dla kierowców. Trzeba będzie zdjąć nogę z gazu, bo od maja straż miejska we Wrocławiu zacznie używać fotoradarów. Właśnie Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego szykuje przetarg na leasing dwóch takich urządzeń. Ogłosi go za kilka dni.

- Najpierw chcemy dwa...
kto jedzie do piotrkowa w sobote na 1/4 mili ?
samemu mi sie nie chce......
Nie no wczoraj w ramach ogólnego męczenia S-ki w Jetroniku panowie dokonali tzw. przełomu bo na zimno chodziła jak chciała i przynosiła wstyd na parkingu przy odpalaniu.

Po wymianie lambdy jedna wielka dupa była bo praktycznie nic sie nie zmieniło oprócz wartości samochodu która nieznacznie wzrosła. Na ciepło - GIT - ale jak się okazało...
JASIEK WDOWCZYK, WSPÓŁTWÓRCA SSS, NAJAKTYWNIEJSZY ORGANIZATOR WSZYSTKICH DOTYCHCZASOWYCH IMPREZ 1/4 MILI, NIEZWYKŁY MŁODY CZŁOWIEK DZISIAJ W NOCY ZGINĄŁ W WYPADKU SAMOCHODOWYM SIEDZĄC NA MIEJSCU PASAŻERA. NIECH SPOCZYWA W POKOJU.

niech spoczywa w pokoju

["]......
Wiem, że na forum są userzy doświadczeni w zakupach aut z USA.
Interesuje mnie coś takiego:
Kupno auta na firmę.
Nowego.
Koszt - załóżmy 40.000 $.
Z jakimi opłatami dodatkowymi muszę się liczyć?
Cło/akcyza/transport...
Będę bardzo wdzięczny za pomoc, bo ostatnio ktoś mi mocno namącił w...
Jak dużo palą Wasze autka ? (Ty Asgaard nic nie pisz  )

Moje:

trasa - 10-12
miasto - 15-16
Pałowanie - od 18 wzwyż

Kurka ale mam ekonomiczne autko......
Jak w temacie......
Heh, tak tu wlazłem po 24:00 i widzę że bobik ma dziś urodziny
Będę pierwszy

Wszystkiego Najlepszego!



P.S. Nie pokazuj tortu długiemu......
dziś robiliśmy testy i wygląda na to że wszystko działa OK. jeśli chcecie to jutro na naszym spocie na ul. mickiewicza ( parking pomiędzy ul. 9 maja i kopernika) może ktoś od was podjechać. było by fajnie może jakieś sugestie co do zmiany programu lub czasów. zobaczycie co i jak. będzie jeszcze kilka dni na wprowadzenie ewentualnych zmian.......
ktos sie wybiera na rajd?! rusza na rynku w Walbrzychu w piatek okolo 20tej.........
mam do kupienia sliki 15 michelina model S9A typowo na asfalt,koleś chce za 2 szt 300zł i mówi ze są w dobrym stanie i ze spokojnie jeszcze 2 sezony na nich przejeżdze ale dzis przysłał mi fotki i sie troszke załąmałem,wydaje mi sie ze sa całe sparciałe i nie wiem czy wogóle do czegokolwiek sie nadaja,w sumie beda bardzo mało uzywane ale czy czasem nie strata...
mam kłopot chce dobry zawias do Almery 2.0 1997 rok produkcji model n15 GTi
nie mam nigdzie nic, może wam sie uda cos znaleść??
pomoże mi ktoś??......
Mam pytanko. W moim sprzecie jakim jest fiat tipo cos sie zepsulo tzn pali duuuzo a nie jedzie tak jak powinien.Czy moze to byc przyczyna sondy ?? Czasem jak zapale to zaswieca sie i nie gasnie kontrolka wyglądająca jak kolektor czy cos w tym stylu.......
http://www.streetracing.p...ghlight=impreza
a wiec nadszedl ten czas .. sprzedaje swoja kochana s2 ..
powod wiadomy bedzie mocniejszy a przynajmniej mlodszy potworek Sti

na razie pierwszenstwo ma jeden z naszych klubowiczow jezeli on nie okresli sie konkretnie idzie na ogolnych warunkach kto pierwszy ten lepszy ..

cene i wyposarzenie podam w ciagu 2...
Witam,

Zbliża się zima i czeka mnie zakup 2 kompletu felg pod zimówki. Waham się pomiedzy 2 opcjami:
1. Felgi OZ Palladio 17''x7,5 (10,7kg) + opona 205/50/17
2. Felgi Stilauto 16'' x 7 (waga nieznana) + opona 205/55/16

To, że OZ są twarde i wytrzymałe to wiem. Martwi mnie troche spora waga (chociaz...
Niestety najważniejsze prawo tuningowe znowu zaczęło działać, jak zrobisz jedną rzecz to wysra się inna.
Od poniedziałku zaczynam szukać przyczyny tego gówna... na razie ciężko powiedzieć co jest nie tak...

......
Witka, czy ktos moze sie orientuje czy sa jakies gotowe pierscienie dystansowe na ktorych mozna zmienic rozstaw i ilosc srob z 4 na 5?? Ew ktos cos takiego juz moze trenowal

pozdr......
Dwa dni temu zatankowalem paliwo na tym samym orlenie co zawsze. Jazda bez żadnych problemów, autko ma moc nie falują obroty wiec wszystko ok. Wstawilem na noc do garażu(od dwóch dni są dość duże wahania temperatury) rano dzis wchodze do garażu odpalam autko bez bólu, przejeżdżam 10 m i silnik gaśnie. Probuję zapalić- lipa. Rozrusznik kręci prawidłowo i...
dzisiaj miejsce Walbro zajęła pompa od inż. Zdzisława Żułkowskiego, bardzo fajne pompiszcze, a pisze to bo po zmianie pompy AFR spadł z 12 na 9  , nie jak to możliwe, ale tak się stało mimo, że ciśnienie na tamtej było takie same, no więc po raz kolejny się nie shamowałem  , ale auto przynajmniej bardzo ładnie chodzi, tyle że teraz czeka mnie kolejny remap, dobre...
Jak w temacie .

A tak długo bo kat się nie mieścił i trzeba było go przerabiać.
Te zawijasy to po to,żeby było cicho (inaczej by się dwa przeloty nie zmieściły)! I w miarę jest...!









Panowie z MG potwierdzili opinie jakie krążą o nich po...
kiedy powstanie przy tym forum lista czasow na 402,3metra oraz popularnych przyspieszen typu 0-100km/h jakie osiagaja uzytkownicy tego forum

mozna by taka liste podwiesic w glownym bylaby zamknieta i tylko admin by wprowadzal tam dane!

nie bylo by potrzebnych pytan kto jakie czasy robi, kazdy mialby wglad mozna by...
Zdrowych, Ciepłych i Rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia i Dobrej Zabawy Na Sylwestra orez Pomyślności w Nowym Roku.

A pod choinka i w Nowym Roku życze krótko poniższej kombinacji:

......
Po wielu zmaganiach w końcu prace zakończone.
Gdybym wiedział ile to czasu pochłonie (montaż czujników) to nie wiem,czy bym się zdecydował ponownie.
A to wszystko dzięki konstruktorom forda.











......
wczoraj w nocy wrocilem z USA kurde co tam sie dzieje

mam mase fotek i filmikow

jak bylem w Las Vegas wypozyczylem mustanga cabrio i troche go skatowalem filmiki zapakuje dzisiaj wieczorem

nie ma to jak krecenie baczkwo w centrum Las Vegas

oczywiscie dostalem 4 mandaty , jestem juz...

Strona 5 z 141, 2, 3, 4, 5 , 6, 7, 8 ... 14