Jaka Dysza 240 czy 270? I jakie spalanie?

Kategoria: DT 125



Bania093
2010-02-10, 19:20
Pytanie do Łynia.
Jaką dysze do odblokowanej DT-tki 240 czy 270, a może 250?
I jakie jest spalanie na obydwu dyszach, gdyż w najbliższym czasie chcę podnieść moc w swojej DT.

Z góry dzięki.
enduroboy
2010-02-10, 20:31
ja pierdole na  każdej śrubce,igiełce i innym czyms kazdy chce podnosic moc a ta moc to tylko w waszej psychice chyba działa bo jak zmienisz dysze to od razu pofruniesz , brakuje ci mocy zmien moto ja mam dt 80 i po prostu wiem ile moge osiagnac ja przejezdziłem cały sezon i w silniku nawet sróbki nie ruszyłem to tylko 80 czy tam 125 przywyknij do tego daj se spokoj chcesz wiecej to chociarz załóz jakis cylek 170 albo cos to moze ci to troche da konia ale dysza bez przesady a jesli chodzi o spalanie to na takich drobnostkach prawie sie  nie zmieni, z resztą moja dt mogła by spalic z 20l/100 zeby ino szła nie wiem dlaczego sie tak przejmujesz ze ci spali kieliszek wiecej  , nie ograniam juz;)    ......Sorki za błędy i przekleństwa ale jak widze te pytania....sam łyniu przyznaj..
wiacus
2010-02-10, 22:27
Spalanie rozni sie niewiele. Dysza 240 moim zdaniem jest wystarczajaca. Napewno jest roznica w stosunku do dyszy 210, ale nie spodziewaj sie ogromnego przyrostu mocy. Zakladanie wiekszej dyszy moim zdaniem mija sie z celem, bo reszta motoru nie jest dostosowana do tak duzej dyszy.
enduroboy
2010-02-11, 13:10
bedzie sie zalewał i wogóle orginal to orginal a nie jakies bezmyslne przeróbki
Bania093
2010-02-11, 15:35
enduroboy zadałem tylko pytanie jaka dysza, a nie pytałem o teoje dogłębne przemyślenia, to jest mój wybor nie twój. Chciałbym się dowiedzieć jak nie dysza to co może stać na przeszkodzie w zwiekszeniu mocy w dt, gdyż jest w pełni odblokowana, a znajomego dt 125 idzie jak dzika z drugiego biegu z manety na koło przy tych samych przełożeniach? Prosiłbym o pomoc jakiegoś fachowca.
enduroboy
2010-02-11, 15:44
sory ale na tej dyszy to na prawde nie bedzie sukcesu
wiacus
2010-02-11, 16:14
Chciałbym się dowiedzieć jak nie dysza to co może stać na przeszkodzie w zwiekszeniu mocy w dt, gdyż jest w pełni odblokowana, a znajomego dt 125 idzie jak dzika z drugiego biegu z manety na koło przy tych samych przełożeniach? Prosiłbym o pomoc jakiegoś fachowca.


To moze byc wszystko, nikt Ci nie pomoze, jak powiesz "Motor nie ma mocy. Pomozcie." Rownie dobrze to moze byc np zasyfiony wydech, zuzyty tlok, czy zle wyregulowany gaznik. Praktycznie kazda czesc mechaniczna motoru moze byc tego przyczyna.
Bania093
2010-02-11, 20:27
Nie spodziewam się mocy rzędu 35km, tylko chciałem się dowiedzieć jaką dyszę do odblokowanej DT125, gdyz motór jest w idealnym stanie (wydech czysty, komprecha dobra, dobrze wyregulowany gażnik) i do tego odblokowany. Chcem się tylko dowiedzieć jaka dysza do odblokowanej dt125 będzie wykożystywałe jej moc na max-a.
wiacus
2010-02-11, 21:23
Chcem się tylko dowiedzieć jaka dysza do odblokowanej dt125 będzie wykożystywałe jej moc na max-a.


240
boban2036
2010-02-26, 09:32
ja mialem w swojej DT dysze 240. Ale musialem zmienic gaznik    i kupilem od TDR z dysza 270 i jest w chuj lepiej. Moto szybciej wchodzi na obroty i zapierdziela:) najwyzej przy dyszy 270 bedziesz musial powiekszyc otwor poiwetrza pod siedzeniem
Enduros70
2010-02-27, 21:14
Jak różnice czułeś to pewnie twój stary gaźnik był zepsuty albo ten co kupiłeś jest jakiś o większym przelocie. Dysze sie zmienia na 270, gdy zmienia sie cylinder aby miesznaka nie była za uboga. 250 daje się przy sportowych wydechach, które maja mocniejszy rezonans przez co mieszanka jest "wysysana" do dyfuzora.
boban2036
2010-02-28, 00:56
w starym gaźniku to miałem zjechaną śrubkę od mieszanki    a po za tym był dobry.
a co do przelotu możliwe, że gaźnik z TDR ma większy niż ten z DT, chociaż wyglądają identycznie, nie wiem nie znam sie na tym ;D Na tym nowym od TDR z dysza 270 jest moto jest żywszy i to sporo
Enduros70
2010-02-28, 13:19
No to jak miałes zjechana śrube to jak mogłeś wyregulować gaźnik ? Dlatego poczułeś znaczącą różnice.
Łyniu
2010-02-28, 19:55
boban2036, jak wyglądają identycznie to są takie same, mają takie same gardziele    Ja miałem u siebie dysze gł. 270 i nie powiększałem otworu pod siedzeniem i było git    Spalanie nawet już nie wiem, ale raz jak mierzyłem to było chyba jakoś koło 9,5l/100km (jazda bardziej na wysokich obrotach)
Przypominam, że ta śrubka służy do regulacji skł. mieszanki wolnych obrotów a to nie jest cała regulacja gaźnika.
boban2036
2010-03-01, 08:44
Enduros70,  ale po kupnie nowego gaźnika trochę się z kumplem bawiliśmy i wymieniliśmy cała część gdzie jest ta śrubka od mieszanki, wstawiliśmy to do jego moto i wyregulowaliśmy, moto ładnie pracuje ale nie zapierdziela tak jak mój     dodam, że kumpla DT wcześniej szła lepiej niż moja:) ale po wymianie gaźnika poprawiło się i to sporo    a i jeszcze śrubka w starym była zjechana ale akurat moto wkręcał się do 10    więc i tak nie było źle

Łyniu, też mi się tak wydaje, że są identyczne nawet koleszka który od niego kupowałem też mówił że to jest to samo i moim zdanie to przez większą dysze moto lepiej zapierdziela a spalanie to coś podobnie jak u ciebie 9l-10l/100km (przy wysokich obrotach). jeszcze dokładnie nie sprawdzałem co do otworu pod siedzeniem to ja miałem już przez poprzedniego właściciela powiększony, i gdzieś wyczytałem, że jak się wymienia dysze na większe to pasowało by go powiększyć, żeby moto miał więcej powietrza ale jak na oryginalnym chodziło dobrze to dobrze wiedzieć bo kolega też będzie wymieniał dysze na 270 o i nie będziemy musieli powiększa otworu dzięki za info


Podobne tematy: