Jak rozblokowywaliści swoje DT 125

Kategoria: DT 125



novik
2009-12-13, 18:55
Piszcie jak odblokowywaliście swoje DT 125cc.

Piszcie wszystko co robiliście żeby odblokować DT i jakie były parametry po odblokowaniu
czyli:
- vmax
- do ilu tys. silnik ma moc (tzn kopa że jedzie a nie wyję )
- ile maksymalnie się kręci na biegu itp
- piszcie też jakie macie przełożenia.
- z którego rocznika DT
- ogólnie podzielcie się swoimi spostrzeżeniami
tomek1116
2009-12-20, 16:09
- vmax - 120 km/h

- ile maksymalnie się kręci na biegu itp - na każdym biegu do 10 tys. obrotów

- piszcie też jakie macie przełożenia - standard 16/57

- z którego rocznika DT - 2002

Wyregulowany zawór wydechowy, wydech cały sportowy, moduł zapłonowy odblokowany 3RM-10. Motocykl wprawdzie nie wkręca mi się na maxa ale jestem zadowolony z osiągów, zresztą i tak bym nie piłował na czerwonym polu. Zakładałem na jeden dzień moduł 3RM-20 i te same osiągi. Najgorsze dla mnie było odblokowanie elektroniki ale dałem rade. Dodam jeszcze że opony mam rozmiarów standardowych przód 2,75-21, tył 4,10-18. A i jeszcze jedno otóż jeżeli motorek jest w dobrej kondycji i wkręca się do 12 tys. to jego prędkość powinna osiągnąć 140 na przełożeniu 16/57.
novik
2010-01-12, 16:43
po odblokowaniu robicie jakieś regulacje gaźnika ? albo zmieniacie w nim dyszę ?
daniel_1016
2010-01-12, 16:46
wszelkie regulacje trzeba wykonywac na bierząco czyli jak zmieniasz np: ukł. wydechowy to od razu trzeba regulowac gaźnik etc.
wiacus
2010-01-12, 19:59
Dysza w odblokowanej DT powinna byc 240, mozna sie pokusic o 270.
novik
2010-01-12, 20:02
skąd wiesz ze 240? co da 270??
wiacus
2010-01-12, 20:17
Poprostu kazdy mowi ze 210 nie wykorzystuje w pelni potencjalu odblokowanej DT. Ale wydaje mi sie ze i tak wiekszosc DT ma seryjnie 240.
270 - wieksza moc i spalanie.
novik
2010-01-12, 21:59
aha czyli były też 210 czyli warto zobaczyć jaką się ma i w razie czego zamienić 210 na 240
wiacus
2010-01-12, 23:08
Dokladnie. Rozmiar jest wybity na dyszy.
novik
2010-01-14, 16:28
a od czego zależy sukces prawidłowego odblokowania DT bo niektóre zapierdalają a inne dalej jakieś nie takie są .

Jak myślicie ta idzie jak po odblokowaniu ?

Aby zobaczyć zawartość musisz się zalogować

bo jak moja DT bedzie miała zamiar robić 100km/h w ponad 11 sekund to się chyba wkurwię i powrócę do Crmy
Mati.DT125
2010-01-14, 20:40
Odblokowany zawór Y.P.V.S i dyfuzor kręci na każdym biegu do 10,5 tyś. Ogólnie jestem zadowolony ale jeszcze mi została regulacja gaźnika. Aha a nie ma ktoś z was do sprzedania dyszy paliwowo powietrznej 240. Bo podczas dzisiejszej regulacji gaźnika nie mogłem ani jej wkręcić ani wykręcić aż się obrobiło to miejsce na śrubokręt..    Da się jakoś ją wykręcić??? Proszę o odp.
wiacus
2010-01-14, 21:47
Ups. Kiepska sprawa. Gdzies w dziale technicznym bylo pisane. Trzeba rozwiercic i kupic nowa. Z tym, ze jest to robota dla kogos kto naprawde sie zna, bo to sa milimetry roznicy zeby zaj*ebac gwint. Sam tego napewno nie zrobisz. Ja oddalem gaznik do kolesia ktory sie specjalizuje tylko w gaznikach. Zaplacilem 100zl za robocizne + 50zl za dysze ale bylo warto.
Mati.DT125
2010-01-14, 22:25
Moto na szczęście chodzi tylko nie będę mógł wyregulować gaźnika. A gdzie kupowałeś dysze możesz podać namiary.
wiacus
2010-01-14, 23:41
W serwisie w Lublinie zamawialem. Ale owy spec od gaznikow powiedzial, ze nie potrzebnie bo sam takie dorabia, a jesli by sie nie udalo rozwiercic to trzebaby gwintowac od nowa i dysza by nie pasowala.

[ Dodano: 2010-01-14, 23:44 ]
Mati.DT125
2010-01-15, 15:24
Dzięki wielkie..
Enduros70
2010-01-28, 15:32
Odblokowany zawór Y.P.V.S i dyfuzor kręci na każdym biegu do 10,5 tyś. Ogólnie jestem zadowolony ale jeszcze mi została regulacja gaźnika. Aha a nie ma ktoś z was do sprzedania dyszy paliwowo powietrznej 240. Bo podczas dzisiejszej regulacji gaźnika nie mogłem ani jej wkręcić ani wykręcić aż się obrobiło to miejsce na śrubokręt.. Da się jakoś ją wykręcić??? Proszę o odp.



Podgrzewasz ją palnikiem i potem łapiesz z zewnątrz pożadnymi szczypcami. Z drugiej strony jak ty masz na śrubokręt jak w 125 są na klucz oczkowy.
wiacus
2010-01-28, 21:35
Z drugiej strony jak ty masz na śrubokręt jak w 125 są na klucz oczkowy.



Wydaje mi sie ze on ma na mysli dysze regulacyjna, tylko zle sie wyslowil.
Łyniu
2010-01-29, 16:10
Mati.DT125, weź się wyłów człowieku o co Ci chodzi. Raz piszesz o dyszy, a za chwilę o śrubie regulacji wolnych obrotów. Nie pisz w tym temacie o takich rzeczach. Przeczytaj sobie temat o regulacji gaźnika. Po za tym problem już chyba nie raz był opisywany na forum.
Mati.DT125
2010-01-29, 21:26
No właśnie pomyliłem się. Ale już po kłopocie znalazłem to o co mi chodziło. Wrzucę link do działu technicznego.

[ Komentarz dodany przez: Łyniu: 2010-01-29, 21:52 ]


Podobne tematy: