ANIME - Zero no Tsukaima

Kategoria: Anime & MangaANIME



Timon
2009-08-26, 18:01
xD Fajne...

Opowiada o dziewczynce Louise, która nie bardzo umie sie posługiwac magią, a jest w szkole magicznej i jako peta przywołuje Saito - chłoptasia z Japonii. Potem okazuje się, że Louise może posługiwać się rzadko spotykaną odmianą magii - void, a Saito staje się jej rycerzem. Oczywiście zakochują się w sobie, ale ich związkowi zawsze towarzyszy dużo piersi...
Jako, że Louise nie ma ich wcale, strasznie się denerwuje za każdym razem, gdy jakaś dziewczyna ładuje swój biust na Saito.

Najbardziej rozwalił mnie taki oto tekst Saito do Louise, gdy przypadkiem złapał za jej piersi:
"Since nothing there I thought it was your stomach"

Albo inny tekst: "Since you were so flat, I thought you were a boy..."

Anime ma 3 sezony, w drugim zaczyna być ostro, a w 3 to już tylko i wyłącznie fetysz.

Ale bardzo polecam wszystkim, którzy lubią ecchi
Doli
2009-08-26, 20:15
"Since nothing there I thought it was your stomach"


To nie była czasem ta scenka, gdy jechał z nią na koniu? xD

Pierwsze dwa sezony były fajne, ale trzeci twórcy zwalili totalnie.
Exavius
2009-08-26, 20:52
ciekawi mnie jak będzie wyglądał 4 sezon xD
Doli
2009-08-26, 20:59
A kiedy ma być?
Timon
2009-08-26, 22:15

To nie była czasem ta scenka, gdy jechał z nią na koniu? xD



Tak to jest dokładnie ta scena
Mam nadzieję, że utrzymają ten 4 sezon w równie genialnej "atmosferze".

Ex, wiesz, że takie rzeczy dostaje tylko od ciebie... Kolejną serię od ciebie zaczęłam oglądać i zgon...
Exavius
2009-08-26, 22:40
a jaką?
Grimmjow
2009-08-28, 20:43
Ja widziałem cale trzy sezony i drugi mną całkowicie zawładnął ten głosik Louis niczym bym oglądał Shanę:D   Ja głównie bym polecał tą animkę wszystkim za rozkładające na łopatki teksty....  Nio i za ten czasami mroczny klimat który w sekundzie zmienia się całkowicie w komedie w  której nie można sie przestać śmiać! Jak dla mnie super powiązali w tym anime parę gatunków i za to jest to animke wyższych lotów jak dla mnie ....
unknown
2009-10-12, 18:20
właśnie przemieliłem hurtem 3 sezony...
wydaje się z początku płytkoproste ;) ale w zasadzie zabawne i przyjemne; z tym ecchi to bez przesady, momenty, w zasadzie trzymają pewien standard od drugiego sezonu xD

przyjemnie się ogląda i powinien być kolejny sezon, już , teraz najlepiej... chcę 4 sezon;
można by śmiało akcję popchać dalej do przodu, bo są możliwości; prez te 3 sezony się niby działo dość, ale w zasadzie pozaczynało dopiero; dlatego musi być ciąg dalszy; prawda?
OnI
2009-10-13, 08:30
w zasadzie trzymają pewien standard



to pedofilia jest XD
Timon
2009-10-13, 12:31
mi sie  strasznie podoba ta "pedofilia" xD zwłaszcza te sceny, kiedy ona go smyrga batem po ciałku xD
Grimmjow
2009-10-13, 17:30
Ten bat ze smyczą są boskie i te przeskoki w sekundzie na całkowicie inny  klimat:D  Nio i oczywiście te hasełka z kosmosu wzięte... o fenomenach:P
unknown
2009-10-13, 23:58
wy od razu o bacie i pedofilii xD a to nie było w tą stronę nacechowane, ot bohaterka była w każdym odcinku wielokrotnie podjerzliwie zazdrosna i tłukła go nie tylko batem tak na wszelki wypadek xD

chodzi mi ogólnie o humor i różne właśnie odcinki, nie monotonne, ogólnie lekkie i przyjemne :D
Grimmjow
2009-10-14, 19:36
chodzi mi ogólnie o humor i różne właśnie odcinki, nie monotonne, ogólnie lekkie i przyjemne :D



Tylko też trzeba przyznać że główna fabuła dość często gdzieś znikała i była totalna rozpierducha... ale dla mnie to właśnie było najlepsze
Timon
2009-10-15, 20:48
Jak dla mnie to bat xD



Uwielbiam xD A tak w ogóle to pamiętacie tamakeri? xD
Grimmjow
2009-10-15, 21:42
Oczywiście musiałaś wybrać najmroczniejszą ze scenek:P  Ale co pamiętam to nie tylko bata na nim jeszcze używała ale i go łomotała swoją magią i wszystkim co miała pod ręką czyli obrazek niczym z polskiego życia :P
Exavius
2009-10-15, 22:28
ej nie spoilujcie tak tym co tej serii nie oglądali xD chyba że to ich zmotywuje do oglądania tej zajebistej serii;p
Grimmjow
2009-10-16, 01:51
zajebistej serii;p



To odpowiednie określenie do tej serii
Ashada
2010-05-16, 00:41
uwaga spoiler
nie wiem co mam o tym anime napisac obejrzalem 3 sezony w 2 dni
wszstko fajne gdzies tak do polowy 2 sezonu potem to leci tak:
-caly 2 sezon jakis nudnawy motyw o tym ze wojna jest zla i wogole
po czym nic nie stoi na przeszkodzie ze ktos kogos od czasu do czasu zabije
od tak bo niby ze trzeba bylo, potem jakies glupie gadki o tym ze pokoj i wogole
nie wiem co to mialy byc za dziwaczne rozterki
troche mnie tez dziwi system militarny w przedstawionym swiecie bo skoro
Albion to wyspa to wystarczylo wziasc i zablokowac im dostep do kontynentu i po problemie
-3 sezon to byl strasznie o niczym autorzy chyba wzieli sobie napisali pare mniej lub bardziej glopawych scen zmiksowali i o wyszedl im 3 sezon
z 7 odcinkami filleru i reszta jakiejs spojnej akcji
jeszcze ten z dupy wziety special o wakacjach i strojach kompielowych
no jak ze moglo zabraknac kluczowych motywow:
szkola, wakacje, nowy rok
tworzenie haremu na sile poprostu bylo zenujace

na dodatek nie moge zrozumiec bohatera tego anime
jest chowancem nie moze odczepic sie od Louise - fajnie
odczepia sie od niej i co? 2 odciniek dalej i juz jest spowrotem z nia
i odrazu dostaje z bata
osobiscie to olalbym taka paskudna i okropna laske bo niech sie zdecyduje albo
kocha albo nie, bo jak tak to przynajminej psem by go mogla nie nazywac co sie gdzies tak pod koniec 2 sezonu robi naprawde nudne, na dodatek on tez nie jest bez winy powodujac te juz nudne na tym etapie wpadki z innymi dziewuchami
sklasyfikowal bym osobiscie to anime jako prawie hentai z motywami sado maso
bo bicie, kontakt z materialami wybuchowymi najwyrazniej kreca bohatera tego anime

no i oczywiscie ten fatalny scenariusz z kompletnie nie domknietymi wątkami
bardzo mnie smuci

to anime jest zdecydowanie dla psiatych ludzi

dam temu anime tylko 5 za to ze zrobili 3 sezony jako takie spojne i ze sie troche posmialem
rewatch very very low
Karghul
2010-05-16, 23:20

to anime jest zdecydowanie dla psiatych ludzi



rządzisz
inna sprawa, choć smiechu wiele, rzeczywiscie drugi sezon słabszy, a trzeci już wogóle pod psem, ale ponoć to dlatego że w nim pozaczynali wątki pod czwarty.... bezsens :D
Rudgald
2010-05-16, 23:25
Ciekawe to jest no. Dla mnie 2 sezon ZnT jest najlepszy, i ma u mnie 10/10 na MALu. ^_^ 3 się zgodzę, że wyraźnie słabszy, bo już mocno poskakali po chronologii opowiadań.
Doli
2010-05-16, 23:35
Trójka faktycznie kiepskawa, zero sensownej fabuły i dużo cycków. Może ze dwa, trzy odcinki były śmieszne. Nie, o nie, to już nawet przeróbki Exa z tego sezonu były śmieszniejsze.
Ashada
2010-05-17, 00:32
wymyslmy fabule na 4 sezon:
1-3odc standard bicie, cycki, ta nowa dziewczyna zaczyna go wyrywac
4-8odc znajda jakas nowa pierdole z japonii, bedzie zabawa, bicie
9-12odc beda bic sie z nowymi zlymi ktorzy zabili tamtych co byli pod koniec 3 serii lub
bedzie turniej chowancow i sie zjawia ci zli i saito ich pokona
end
Doli
2010-05-17, 00:36
I Saito znowu dostanie na końcu wpierdol.

REAL END.
Exavius
2010-05-17, 14:11
albo Saito zamieni się w kobietę i skończy się harem, a zacznie yuri:)
Karghul
2010-05-24, 17:29
albo Saito zamieni się w kobietę i skończy się harem, a zacznie yuri:)


nie, to one się zmienią w mężczyzn, yaoi


Podobne tematy: