Muzyka

Kategoria: Inne



Banan
2005-07-29, 19:02
Tak jak w temacie, jaki rodzaj muzyki słuchacie, konkretne zespoły itp. itd.

Ok, ja zaczynam:

Osobiscie bardzo lubie rap - 50 cent, 2pac, Eminem, Xzbit, Snoop Dog i masa innych wykonawców. Ja dziwny jestem, lubie mieszankę rapu i... metalu. Nie gardzę Metalicką, Green Dayem.

Pop tez lubie. Np. Akon
Xavi
2005-07-30, 10:53
Ja nei mam ulubionego stylu ani ulubionych artystów    poprostu słucham tego co jest na czasie i co jest grane w radiu
kaspar
2005-08-14, 00:29
Linkin Park, Limp Bizkit, Metallica, Ptaky i.....Dido   . Lubie też piosenki z filmów, ale chyba tylko ja tego słucham....
Boniek
2005-08-14, 09:12
Ja też lubie piosenki z filmów,ale teraz bardzo mi sie podobają piosenki Crazy Froga
Banan
2005-08-14, 18:00
I ten teledysk! Żaba nie ma w jednej z wersji ocenurowanego penisa!!
szadek1
2005-08-14, 19:42
ja to ogólnie wszystkiego słucham po trochu.
rock, techno, d'n'b, hardstyle.
ostatnio wpadła mi w ucho muzyka z dyskoteki QLIMAX
Boniek
2005-08-15, 15:11
Ma może ktoś piosenki Crazy Froga? Jeśli tak to mi przyślijcie na mój adres e-mail.
Matrix
2005-08-18, 09:58
Eminem, 50Cent, System of down (tylko piosenka B.Y.O.B.), The Black eyed peas
olencja
2005-09-15, 17:17
słucham praktycznie wszystkiego lecz uważam, że na polskin rynku muzycznym za mało jest muzyki tanecznej. A co wy o tym sądzicie?
Xavi
2005-09-15, 19:26
Nio jest za mało zwłaszcza jak wszyscy usłyszeli mandaryne śpiewająca na żywo    ale w polsce chyba nigdy nie było dobrego rynku fonograficznego
Mjollnir
2005-09-16, 10:11
słucham praktycznie wszystkiego lecz uważam, że na polskin rynku muzycznym za mało jest muzyki tanecznej. A co wy o tym sądzicie?


Racja nie ma tego na polskim rynku, ale tu nie chodzi o to, że nie ma w Polsce takich wykonawców, tylko problem polega na tym, że firmy fonograficzne wolą "odgrzewać kotlety" i finansować płyty tandeciarzom takim jak np. KOMBII.
Wniosek=Disco polo nadal "rulez".
Banan
2005-09-16, 15:09
Wniosek=Disco polo nadal "rulez"



Czy to ma związek z nieszczęsnym Ivanem i Delfinem?
Irek
2005-09-18, 12:19
Małe pytanko, może ktoś z szadkowian był na koncercie Jarra w Gdańsku ?
Banan
2005-09-19, 16:39
Hehehe, ja teraz uważam, że to kicha! Nie stawiam kadzidełka przy płycie Kombii, tylko po prostu daje ci do zrozumienia, byś nie nazywał tak ludzi.
Mjollnir
2005-09-20, 13:30
Hehehe, ja teraz uważam, że to kicha! Nie stawiam kadzidełka przy płycie Kombii, tylko po prostu daje ci do zrozumienia, byś nie nazywał tak ludzi.


Nie pouczaj mnie Banan. Będę robił co mi się podoba.
Boniek
2005-09-20, 15:10
1.Admin ma zawsze racje.
2.Gdy admin nie ma racji wroc do punktu 1.
Czyli moze wychodzic ze admin ma racje w 80%
Pozdro dla admina.
Mjollnir
2005-09-20, 16:09
1.Admin ma zawsze racje.
2.Gdy admin nie ma racji wroc do punktu 1.
Czyli moze wychodzic ze admin ma racje w 80%
Pozdro dla admina.


"Nikogo nie chcę stawiać w cieniu, ale żądam swojego miejsca pod słońcem".
Xavi
2005-09-20, 16:23
No i masz racje adminie nasz
Boniek
2005-09-21, 15:34
Niech i tak będzie.
Irek
2005-09-21, 23:56
No to na koniec "AMEN"
Matrix
2005-09-22, 15:15
Jedziemy!
Na początek 50 Cent::
Prawdziwe imię Curtis Jackon. Siedział w więzieniu (7 miesięcy więzienia przedłużono do 9 za złe zachowanie). Za posiadanie i handel narkotykami , posiadanie broni i amucji.

Potem ... Britney Spears:
Brit kupiła nowiutki domeq za 6.9 mln dolców (nieźle co??), w dodatku w Malibu tylko pomarzyć. I niestety sprawa dla admina Mjollnir TU tym miejscu chciałem wstawic obrazek i nie można

I niestety przez to nie moge dalej pisać
A teraz tekst przemieniony sle pobrany z Bravo

[ Dodano: 2005-09-22, 15:17 ]
Mjollnir
2005-09-22, 16:00
?? Teraz przetłumacz na polski.
Boniek
2005-09-22, 16:51
Ale co ma przetłumaczyć bo nie kampuje
Mjollnir
2005-09-23, 09:46
Ale co ma przetłumaczyć bo nie kampuje


No to przeczytaj to co powyżej i wtedy się zastanów czy kapujesz o co mu chodzi w tym poście.
Matrix
2005-09-23, 21:19
Mjollnir to inne czasy .......
Xavi
2005-09-25, 10:53
Był ktoś może wczoraj na koncercie STINGA??
fly or die
2005-09-28, 14:32
Tesh tak pishe w Bravo


MatriX ... tu nie wchodzą tylko ci młodsi użytkownicy, ale tez ci strasi, którzy mogą nie zrozumieć jak im "napishesh" takie coś... Poza tym taki "język" kojarzy mi się z moimi koleżankami, które też tak piszą...
Mjollnir
2005-10-03, 08:53
Banan, pożyjesz jeszcze trochę to pogadamy.
Banan
2005-10-04, 15:12
O którą wypowiedź ci chodzi, bo nie rozumiem
Mjollnir
2005-10-04, 16:00
O którą wypowiedź ci chodzi, bo nie rozumiem


O tę powyżej.
Zobaczysz, za kilka lat inaczej na to będziesz patrzył. Mogę się z Tobą założyć.
Banan
2005-10-04, 20:53
Spoko. Zobaczy się.
Matrix
2005-10-05, 15:08
Całe forum przekształciło się w 1 wielką kłótnie
fly or die
2005-10-06, 22:46
DObrze, że nie "pshekshtałciło"
Matrix
2005-10-07, 12:00
DObrze, że nie "pshekshtałciło"


fly or die to by za głupio wyglądało
Boniek
2005-10-07, 15:56
moze lepiej zrobcie sobie post klotnie i sie tam kloccie a nie tu
Banan
2005-10-08, 23:11
Chyba topic, a nie post?

Post, jest tym, co piszesz, więc post "klutnia" jest już "zrobiony".
Boniek
2005-10-14, 12:30
gdzie
Matrix
2005-10-14, 13:27
Ja też lubie piosenki z filmów,ale teraz bardzo mi sie podobają piosenki Crazy Froga


Apropo crazy froga chcecie troche popatrzeć polecam:
http://www.matrixowe.fora.pl/viewtopic.php?t=18


Podobne tematy: