plan lekcji:)

Kategoria: I Gimnazjum



mazia4
Czw 30 Lis, 2006
mam pytanie: jaki mamy jutro plan skoro niektorzy ida kwestowac???
stawka
Czw 30 Lis, 2006
Plan jest bez zmian... Osoby, któresą wolontariuszami są zwolnione ze szkoły po 4 lekcjach...    

Mam nadzieję, że uda Wam się zebrać dużo jedzonka dla biednych...
mazia4
Pon 02 Kwi, 2007
to tak może nie na temet, ale czy w tym wypracowaniu o Psyche to trzeba wszystkie jej przygody zawrzeć?
dzoana
Pon 02 Kwi, 2007
Należałoby wspomnieć o wszystkich    

Ale raczej skupić się na uczuciach Psyche, które oczuwała od poczatku do końca.

Tak, wiem, z mojej rady nic nie wynika.
Chyba wpis w pamiętniku to subiektywna kwestia, ale nic Ci się nie stanie jak wymienisz też te mniej istotne zdarzenia. Dużo ich nie było...
mazia4
Wto 08 Maj, 2007
moze to troche nie na temat, ale czy jutro omawiamy "Romeo i Julie" czy uczymy sie gramatyki??
stawka
Wto 08 Maj, 2007
Jak najbardziej na temat...    Na jutro mieliście przynieść ćwiczenia do gramatyki... Kończymy przymiotnik i robimy powtórzenie zasad ortograficznych do dyktanda...    (dyktando w piątek)    

A "Romea i Julię" zaczniemy już po "zielonej szkole", żeby nam nic nie przeszkadzało... Do końca maja skończymy... Potem jeszcze trochę tekstów z podręcznika... i koniec roku...
Anka*
Wto 08 Maj, 2007
podoba mi sie stwierdzenie, ze nalezy sie skupic na uczuciach, ktore odczuwala;D;D;D
stawka
Sro 09 Maj, 2007
Oczywiście, że chodziło o emocje, jakie przeżywała... A Ty się czepiasz...
Anka*
Sro 09 Maj, 2007
ale jak juz sie uparla na uczucia, to mogla napisac, ze jej towarzyszyly od poczatku do konca;]
mazia4
Sob 09 Cze, 2007
znow pytanie nie na temat dotyczace charakterystyki Romea: czy mamy podawac tylko i wylacznie cechy charakteru, ktore ukazuja sie w scenie balkonowej??
stawka
Nie 10 Cze, 2007
Tak, ale także te, które są dla nich kontekstem (w opozycji lub na zasadzie analogii). Kiedy np piszemy, że "w słowach tych Romeo ujawnia swoją wielką miłość do Julii", to należałoby napisać, kiedy jeszcze (w innych momentach akcji) ta miłośc się ujawni...

Albo kiedy będzieci pisali o tym, że w scenie balkonowej Romeo jawi sie nam jako energiczny człowiek, który wie, czego chce, to należałoby wspomnieć o tym, że wcześniej, kiedy kochał się w Rozalinie, nie podejmował żadnych działań, że był bierny i że odgrywał rolę nieszczęśliwego kochanka. To miłośc do Julii go zminia etc...
O tym wszystkim mówiłam na lekcji, kiedy omawiałam pracę domową, ale dobrze, że pytasz... Kto pyta nie błądzi... Gorzej, że niektórzy nie pytają i pewnie wcale się nie zastanaiwają, jak to napisać... A może się mylę... Może wszystko już wiedzą i juz dawno napisali...
DrokoZ
Nie 10 Cze, 2007
Wszystko jasne...
RzAtKi[L]
Nie 10 Cze, 2007
taa....tez tak sadze....moglaby pani jeszcze raz to napisac bardziej normalnymi slowami bo za bardzo nie zrozumialem:P:P:P
stawka
Nie 10 Cze, 2007
Ale ja inaczej nie potrafię...    <Mogę jeszcze tylko raz powtórzyć, że należy scharakteryzować Romea na podstawie "sceny balkonowej" w kontekście całości utworu. Do cech, jakie ujawniają się podczas rozmowy z Julią (czy też monologu), należy odnieść (na zasadzie podobieństwa bądź róznic) cechy, które poznalismy z lektury całości utworu...    

Np:
"Romeo, pragnie być blisko ukochanej. Chce być rękwawiczką, by móc dotykac jej twarzy. Zrobi wszystko, by to marzenie zrealizować. Dzieki wewnętrznej determinacji doprowadzi do ślubu z Julią." Itd itd...
DrokoZ
Pon 11 Cze, 2007
Czemu pani usuneła nasze posty?? -.-
mazia4
Pon 11 Cze, 2007
bo moze po prostu byly glupie? 	  			  

stawka
Pon 11 Cze, 2007
 	  			  
Czemu pani usuneła nasze posty?? -.-


Sam się o to zapytaj! Poza tym w mailu dostałes oględne powiadomienie i powód. Nie chciej, żebym głębiej to skomentowała...
Czapla
Pon 11 Cze, 2007
Ja dzisiaj na spokojnie charakterystykę napisałem, ale nie mam siły po egzaminie z niemieckiego przepisać    I się trochę zdziwiłem jak wychodziłem z sali, że Piachu chodzi na dodatkowy angielski tam, gdzie ja na niemiecki
DrokoZ
Pon 11 Cze, 2007
No... Ja tak patrze a tu Konrad    Hehs... Ja sie na niemiecki nie nadaje to chociaż angola nadrabiam XD
julka
Wto 12 Cze, 2007
Nadawałbyś  się gdybyś tylko chciał.....:P
DrokoZ
Sro 13 Cze, 2007
Yhm... Moja wiedza ogranicza się...do małej wiedzy
mazia4
Czw 14 Cze, 2007
Jula ma racje- wystarczy sie troche postarac;P
DrokoZ
Czw 14 Cze, 2007
No a ja nie mam ochoty uczyć się jezyku wroga    A zresztą niemiecki sUx
julka
Sob 16 Cze, 2007
A właśnie powinno się znać język wroga. Niemiecki wbrew pozorom jest o wiele łatwiejszym językiem niz angielski ;P
DrokoZ
Sob 16 Cze, 2007
No tak... Julka tak mówi bo koocha niemiecki
julka
Sob 16 Cze, 2007
Ja nie kocham niemieckiego, ale taka jest prawda. Jakbys chciał to miałbyś już dobre podstawy..
mazia4
Nie 17 Cze, 2007
co z tego, ze jest latwiejszy? ja i tak wole angielski:D
DrokoZ
Pon 18 Cze, 2007
Angielski jest boski z porównaniu do niemieckiego
mazia4
Pon 18 Cze, 2007
nie tylko w porownaniu, ale w ogole:P

pytanie do p. Dyrektor: czy to prawda, ze klasa I ma jutro 3 lekcje, a potem oglada z Pania film??
stawka
Pon 18 Cze, 2007
Tak, to prawda...    Właściwie, to nie mam nic przeciwko temu, żebyśmy wszyscy obejrzeli (wszystkie klasy) obejrzeli film. To piękny (KULTOWY) musical Milosza Formana o miłości, przyjaźni i bezsensie wojny: po prostu Hair 

DrokoZ
Pon 18 Cze, 2007
O tak napewno by był ciekawy
stawka
Pon 18 Cze, 2007
Po projekcji oczywiście dyskusja!!! Piachu, będziesz pierwszym dyskutantem...
DrokoZ
Pon 18 Cze, 2007
Yhm... Ja to mam dużo do powiedzenia na tematy ciekawych filmów albo dobrych przedstawień w teatrze   

Korzeń
Pon 18 Cze, 2007
Ten film akurat jest całkiem ciekawy, jeśli to jest ten o hipisach (z bergerem). Tylko, że to niestety musical... Ale ogólnie mogło być gorzej
stawka
Pon 18 Cze, 2007
Dla niektórych to "na szczęście" musical... Swoją drogą to niesamowite, że Forman potrafił w musicalu (w końcu w utworze o nieskomplikowanej formie) powiedzieć tyle ważnych rzeczy.
DrokoZ
Pon 18 Cze, 2007
A w końcu my to oglądamy   ?


Podobne tematy: