Marusia
Czw 18 Sty, 2007
Proszę bardzo.

1.
2.
3.

*____*
stawka
Czw 18 Sty, 2007
Ten z okiem mi  się podoba
Marusia
Czw 18 Sty, 2007
Mi też zaraz dam następny, dość osobliwy, może nie tyle co osobliwy, ale dziwny    


[ Dodano: Pią 19 Sty, 2007 ]
sobcia_
Wto 23 Sty, 2007
fajny jest nr 4, tylko kolor coś nie bardzo
mazia4
Wto 23 Sty, 2007
no.....fajne:P
Czapla
Sro 24 Sty, 2007
Ja zajmuje się bardziej robieniem emblematów. Robie też loga. Wszystkich HT-ków z forum zapraszam. (GG pod spodem)
Marusia
Czw 25 Sty, 2007
Emblematy też powklejaj. W ogóle wszyscy wklejajcie swe dzieła.


P.S. A ktoś umie HTML-a?
Czapla
Czw 25 Sty, 2007
Nie chce mi sie wrzucać tego na serwer
Marusia
Pią 26 Sty, 2007
Szkoda, bo byśmy sobie poglądali.


P.S. Na jaki serwer wrzucasz? Na imageshack? Jeśli nie to zapraszam www.imageshack.us (in english).
Czapla
Pią 26 Sty, 2007
wrzucam najczesciej na imageshack, a od czasu do czasu na fotosika
Marusia
Sob 27 Sty, 2007
Fotosik? Nie znam.
Czapla
Nie 28 Sty, 2007
Polski serwer    Większość zdjęć tam ludzie wrzucają
sopello
Sob 10 Lut, 2007
widzę, że muszę Was pokarać moimi pracami, jak będe miał czas to czymś zarzuce
stawiś
Nie 11 Lut, 2007
 	  			  
widzę, że muszę Was pokarać moimi pracami, jak będe miał czas to czymś zarzuce



No ja bym pooglądał
Marusia
Pon 12 Lut, 2007
Ja też
mazia4
Pon 12 Lut, 2007
i ja:)
Malczyk112
Sob 23 Cze, 2007
No sopel i nie doczekaliśmy się twoich pracc ;PP Szkoda xD
DrokoZ
Nie 24 Cze, 2007
Może kiedyś wrzuci
Malczyk112
Nie 24 Cze, 2007
Może .:P

Jak będzie miał czas to wrzuci.
stawiś
Nie 24 Cze, 2007
Moj też jest niezły!! Dom Howard z Muse.



UWAGA!! UWAGA!!! NOWOŚĆ!! SENSACJA! CO MIEŚIĄC W MOIM PROFILU BĘDZIE ZMIENIANY AVATAR. AVATARY BĘDĄ PRZEDSTAWIAĆ CZLONKÓW ZESPOLU MUSE!!

W TYM MIESIĄCU-DOM HOWARD!!!!
dzoana
Nie 24 Cze, 2007
kurczę, zapiszę to gdzieś sobie, bo jeszcze( nie daj Boże!) zapomnę.
stawiś
Pon 25 Cze, 2007
Większego niestety wrzucić nie mogę, ale tak jako podobała mi się jego mina i poza.


Podobne tem